Khamis, 15 November 2012

Memasukkan dana ke dalam akaun Liberty Reserve atau Perfect Money

Pembaca yang budiman,

Bagi memasukkan dana ke dalam akaun LR dan PM, anda perlu menggunakan Exchanger yang berdaftar dengan kedua-dua syarikat ini. Terdapat banyak exchanger diluar yang tidak berdaftar dengan LR atau PM, jika anda berurusan dengan exchanger yang tidak berdaftar risko akan anda tanggung sendiri tanpa boleh menuntut pada syarikat LR atau PM.

Saya sering berurusan dengan exchanger Ecurrencyzone, dimana syarikat berdaftar di Singapura. Urusan pertukaran wang online sering dilakukan dengan efisyen dan pantas sekali. Bagi anda yang tidak biasa dan masih baru, anda tidak perlu risau kerana urusan ini selamat dan telah lama digunakan. Anda hanya perlu mengisi form dari laman web Ecurrencyzone untuk membeli LR dan PM yang diperlukan bagi membuat pelaburan online. Anda boleh layari lama web di bawah:

klik gambar untuk membeli LR atau PM

Disini anda boleh membeli LR dan PM dengan memasukkan wang ke dalam cash deposit Maybank atau CIMB. Anda klik pada Buy untuk membeli LR dan PM masuk ke dalam akaun anda. Ikut arahan yang mereka berikan melalui email. Transaksi pembelian biasanya kurang dari 5 jam.

Setelah selesai melakukan pembelian, anda sudah mempunyai baki akaun di dalam LR atau PM, dan anda sudah boleh membuat pelaburan di FX earn :) Bagaimana hendak membuat pelaburan? Baca post seterusnya ya.

Post seterusnya, klik sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan