Sabtu, 17 November 2012

Program Affiliate di FXearn

Forex Earn juga ada menawarkan program affiliate di mana memberi peluang kepada kita untuk berkongsi tentang pelaburan di FXearn kepada rakan-rakan, saudara-mara dan kenalan di sekeliling kita. FXearn akan memberikan komisen kepada pelabur yang aktif jika menghebahkan program ini kepada orang lain.

Berikut adalah komisen yang akan diberikan kepada pelabur:


Ada 3 tahap komisen yang anda boleh terima dimana :

Tahap 1 : Jika rakan anda melabur terus dibawah nama anda, FXearn akan memberikan 5%-7% daripada jumlah pelaburan rakan anda.

Tahap 2 : Apabila rakan anda yang pertama menaja pelabur kedua dibawah rangkaian anda, komisen 1% akan diberikan kepada anda daripada jumlah pelaburan pelabur kedua.

Tahap 3 : Pelabur kedua menaja pelabur ketiga dibawah rangkaian anda, komisen 0.5% daripada pelaburan baru pelabur ketiga akan anda perolehi.

Kelebihan sistem affiliate FXearn ini, ia memberi peluang kepada semua orang untuk mendapat komisen yang sama rata, tidak seperti skim Piramid atau sistem Binari yang memberikan komisen infiniti kepada penaja di atas. Had limit komisen tajaan yang diberikan oleh FXearn adalah relevan dimana tidak menindas pelabur-pelabur baru dibawah untuk membina rangkaian mereka. Disini anda boleh nampak bahawa syarikat ini adalah serius dan untuk jangka masa yang panjang.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan